چگونه به درمان کراتینین بالا و اوره بالا در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان کراتینین بالا و اوره بالا در بیماری های کلیه

پدر من یک بیمار به بیماری کلیوی است و کراتینین را دارد تا 4.5. دکتر به ما گفت که سطح اوره خود را نیز بسیار بالا است. است آن را بسیار جدی است؟ چگونه آن را درمان کنیم؟

آیا بسیار جدی برای بیمار به بیماری کلیوی با کراتینین بالا و سطح اوره؟

برای وضعیت پدر خود را، سطح کراتینین 4.5 خود و سطح اوره خود نیز بالا است، بدین معنی که بیش از 50٪ نفرون آسیب دیده اند وجود دارد و بسیاری از سموم در بدن داخلی خود در آنجا ماند وجود دارد. کسانی که سموم راه اندازی در مویرگ ها خون او، خواهد شد و سپس از آسیب بیشتر کلیه از طریق گردش خون می شود، آن را به نام "لکه خون"، و سپس آن را به سلول های ذاتی کلیه آسیب، زمانی که سلول های آسیب دیده، آن تمرکز ظاهر خواهد شد، شما هیچ هر گونه علائم دیگر در این مرحله است. هنگامی که سلول های آسیب دیده است تا به 50٪، که به معنی عملکرد کلیه ها آسیب دیده اند، وجود خواهد داشت علائم تر، مانند کراتینین بالا، فوم ادرار، درد پشت، اوره بالا، ضعف و غیره و یک بار تا 75٪ ، آن خواهد بود که نارسایی کلیه، پس صبور خواهد شد بسیاری در این مرحله رنج می برند. تاریخ و زمان آخرین، یک بار بیش از 90٪ رفتن، آن را باید اورمی باشد. خوشبختانه، وضعیت پدر خود را در مرحله معکوس، با به موقع به روشن سموم و ترمیم سلول های آسیب دیده، وضعیت خود می تواند معکوس شود. بدون درمان، وضعیت او بدتر و بدتر خواهد شد.

چگونه برای درمان کراتینین بالا و اوره بالا در بیماری های کلیوی؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند کمک به بیماران بیماری کلیوی که در مراحل اولیه یک شانس برای متوقف کردن، حتی بیماری خود را معکوس می باشد. برای وضعیت پدر خود را، او در مرحله 3 بیماری کلیه است که یک مرحله حیاتی، در این مرحله کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین او هنوز هم شانس برای جلوگیری از آسیب کلیوی داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ما واقعا امیدواریم که بیمار به بیماری بیشتر و بیشتر کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت!





:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: